از دل تا قلم
از دل تا قلم
دل نوشته های هنری ادبی یک نویسنده
نوشته شده در تاريخ جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, توسط . |

 

 


به نام نامیِ نامی که، جز نام او هیچ نامی نیست

 

 

سخنی با شما :

سلام دوستان عزیز و گرامی :

 

مدتها بود که قصد داشتم تجربه های ناچیز و اندکم را در زمینه هنر نویسندگی در اختیار مردم سرزمین پاکم مخصوصاً نسل جوان (که می دانم بسیاری از آنان این شاخه ی هنری را که به راستی زبان گویای بین سرزمین ها و انتقال فهم و شعور و فرهنگ بین ملت هاست) بگذارم. اما به هر دلیل این امر میسر نشد تا اینکه با همت عالی دوستانی بهتر از برگ گل، مقدمات اولیه مهیا و سرانجام کلید کار زده شد تا اینجانب بتوانم آموخته هایم را بین علاقمندان تقسیم کنم. چرا که (( زکات علم آموختن علم یاد دادن است.)) کمی با خود فکر کردم که ابتدا باید از کجا شروع کنم و چگونه شروع کنم تا یادگیری برای مخاطبانم بسیار شیرین جذاب و دارای جاذبه و کشش باشد، تا اینکه به این نتیجه رسیدم مطلبم را تا حد امکان کوتاه و مختصر و در زمانی اندک اما مفید و قابل فهم و یادگیری بیان کنم تا ملالی برای عزیزانی که قصد پیگیری و ادامه ی بحث ها را دارند بوجود نیاید.

تصمیم گرفتم در ابتدای امر با آموزش داستان نویسی کار را آغاز کنم و پس از آنکه دریافتم مخاطبانم کاملاً از آموخته های خود احساس رضایت دارند به مبحث نمایشنامه نویسی و سپس فیلمنامه نویسی در سطح حرفه ای بپردازم. شاید برای مخاطبان عزیزم این سوال بوجود بیاید که هدف نویسنده از ایجاد این وبلاگ چیست؟ و چرا باید وقت و هزینه گذاشته و آموخته های خود را در اختیار ما بگذارد؟ در جواب این سوال باید عرض کنم که هدف من در ابتدا رضای خداوند است و در مرحله ی بعد عدم هزینه یادگیری این گونه مباحث برای جوانانی است که شاید وقت و قدرت پرداخت مبالغ سنگین این گونه کلاس های آزاد هنری را نداشته تا بتوانند به دنیای زیبای هنر نویسندگی پا بگذارند و در مرحله ی بعد ایجاد شغل و کسب در آمد و کارآفرینی برای نسل جوان از این طریق در جامعه و آشنایی با هنر و هنرمندانی در این رابطه  بوده و در آخر کشف استعدادها و یافتن دوستان خوب و نازنینی که تا به حال افتخار آشنایی با آنها را نداشته ام.

خواهشمندم نظرات خود را برایم بنویسید تا پس از کسب رضایت و اجازه از شما با هم این فضای دوستانه را به امید خدا شروع کنیم.


           با آرزوی اینکه همیشه موفق و شادمان باشید.



نظرات شما عزیزان:

benyamin
ساعت2:31---1 خرداد 1391
دوست خوب من سلام
وبتو دیدم خیلی قشنگو نازه
منم افتخار اینو داشتم که گالری و مجله اینترنتی از بازیگران درست کنم.در این وبلاگ عکسایی از بازیگران ایرانی.هالیوود.بالیوود.امیریکای لاتین.خواننده ها.مجری ها.مدل های ایرانی مقیم خارج و ورزشکارانی ایران و جهانو گذاشتم.
به وبلاگم سربزن.نظر یادت نره.حتماً بیا.مطمئنم خوشت میاد.اگه خواستی لینکم کن بعد بگو بلینکمت.اوقات خوش


lovely.girl
ساعت16:30---24 فروردين 1391
سلام وب خوبی دارین موفق باشین اگه قابل دونستین به منم یه سر بزنین خوشحال میشم بازم ممنون

maede
ساعت21:39---19 فروردين 1391
سلام.من لینکتون کردم.خیلی دوست دارم داستان زندگیمو بنویسم ولی نمیدونم چطوربایدشروع کنم.من خیلی سختی کشیدم درطی زندگیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: